Szanowni Państwo,
poniżej przedstawiamy naszą nową usługę „Pomoc zdalna”, która ma za zadanie pomóc Państwu w rozwiązaniu napotkanych problemów w codziennej pracy kosztorysanta.
Co to jest pomoc zdalna?
Pomoc zdalna jest sposobem świadczenia usług informatycznych na odległość. Połączenie Internetowe - Klient i usługodawca - jest niezawodnym i najszybszym rozwiązaniem do codziennego wsparcia Klientów przy obecnym tempie pracy.
Gdy masz problem informatyczny z oprogramowaniem, które oferujemy lub merytoryczny przy opracowaniu przedmiaru lub kosztorysu i potrzebujesz szybkiego, niezawodnego rozwiązania - jesteśmy w stanie pomóc Ci za pomocą zdalnej pomocy.
Pomoc zdalna polega na tym, że usługodawca za zgodą Klienta, na jego komputerze, przejmuje czasowo kursor, klawiaturę i schowek systemowy. Aby jedynie zaproszone osoby mogły nawiązywać połączenie z komputerem użytkownika, wszystkie sesje Pomocy zdalnej są szyfrowane oraz chronione hasłem.
Po nawiązaniu połączenia, osoba udzielająca pomocy może przeglądać zawartość ekranu komputera użytkownika oraz rozmawiać i udzielać porad oraz wskazówek na bieżąco. Za zgodą użytkownika może ona sterować komputerem za pomocą swojej myszy i klawiatury oraz wskazywać sposoby rozwiązania problemu.
Dogodność ta, umożliwia zdalne udzielanie Klientowi wskazówek, pomocy oraz wykonywanie czynności krok po kroku w celu wyjaśnienia nurtującego Klienta problemu.
Taka pomoc możliwa jest, gdy Klient posiada połączenie komputerowe z Internetem oraz posiada zainstalowaną przeglądarkę Internetową. Wówczas bez względu na odległość i miejsce pobytu Klienta udzielimy pomocy.
W związku z licznym zapotrzebowaniem na tego rodzaju usługi, Firma Samax wyszła naprzeciw oczekiwaniom Klientów i proponuje usługę pomocy technicznej w sposób zdalny. Ta technika sprawdza się świetnie w zadaniach takich jak pomoc przy obsłudze oprogramowania, udzielania odpowiedzi, porad merytorycznych z zakresu kosztorysowania, szkoleń na odległość i innych niezbędnych porad.
Teraz Klient będąc w pracy lub w domu może uzyskać kompleksową pomoc w zakresie obsługi programu oraz innych problemów, które nie wymagają bezpośredniego kontaktu ze sprzętem. Oferujemy Państwu usługę Pomocy zdalnej w godzinach pracy naszego biura od godz. 8 do godziny 16.
Szczegóły do uzgodnienia w siedzibie firmy lub pod numerem telefonu 32 337 04 02; Tel./Fax: 32 230 95 62.
Pozostaję do Państwa dyspozycji
Odpowiedzialny za usługę „Pomoc zdalna”
Dominik Tołysz